Gårdagens fest hos Egoina.


Partyprinsessan och födelsedagsbarnet - Egoina.

Lika söt som vanligt!

 

 

 

Jag och Andreas satt och pratade med en av Egoinas vänner en stund och som vanligt kom den där frågan:


-Hur gamla är ni?


Vi bad honom gissa.


-Ja, du är väl 23, sa han och pekade på mej, och du är väl 28, och nickade mot Andreas.


Haha!

Varken jag eller Andreas har problem med våra åldrar, men visst, det stör oss heller inte att de flesta tror vi är yngre än vi är! :p

 

Vi hade en trevlig kväll, men vi gick hem när de andra va på väg ut. På fredagar är jag alltid trött och ögonlocken är tunga redan klockan 21 så att vi klarade av att va vakna till 01.30 är ju nästan ett mirakel! :)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin du var!! :)

Och det är samma här, jag tror vi såg ut som ett gäng småungar på turné igår på stan. Ingen som ser ut att vara så gammal som den är liksom. Menmen.. det är väl bättre än att se äldre ut I guess ;)



Nej fredagar är ju lite sådär.. har man jobbat hela veckan är man rätt seg då!! Lördagar hinner man grunda med en skön sovmorgon :)

2010-03-28 / 12:01:20     URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: kstina

Haha... Hur är det 23:åringen? Hälsa den gamle!

Själv är jag hemma från gudstjänsten för att H är rätt förkyld men det verkar inte var mer än hosta och snor nu... det kan mna ju leva med. Nya tag imorgon!

2010-03-28 / 12:04:16     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?