Plötsligt händer det.


När jag vaknade imorse hade jag ingen aning om att idag va dagen med stort D.
Det var inget jag hade bestämt, schemalagt eller tänkt ut. Det bara hände. Det bara blev så.

Det var när jag satt på tåget som ingivelsen kom.

Japp, idag är det dax.
Inte imorgon, inte om en vecka, inte om en månad. Nej, idag!

I över ett år
, närmare två skulle jag gissa, har jag tänkt att jag ska göra det.
Måste göra det, borde göra det. Helst igår, helst skulle jag aldrig slutat.
Nu är det gjort. Äntligen.

Mina damer och herrar *trumvirvel*, Becka har idag, den 26 april 2010 fått tummen ur röven och köpte ett träningskort!
Det är en stor dag. En dag jag sent kommer glömma.
Jag är med träningskort!!

Imorgon kör jag första passet. Har bokat tid med en instruktör och är mer än redo.
Hejdå ryggont och dålig kondis.
Hej stark rygg och förmågan att genomföra ett härligt och svettigt aerobicpass!


Bildbevis.

 

 

 



Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

sv: väldigt nära, haha :D kaffelukten på morgonen sitter fint!

2010-04-26 / 23:02:40     URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: m

Är du lika uppåt efter passet? Hoppas det går bra och jag tror det framförallt är bra för din rygg, men ta det försiktigt i början så du inte förtar dej. Kram

2010-04-27 / 03:27:46
Postat av: Mia

Heja duktiga du! :)

2010-04-27 / 08:18:44     URL: http://www.menmia.se
Postat av: Johanna

Härligt!! =)

2010-04-27 / 13:34:57     URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?