Tisdag 27/4.

 

 

Blogg.se ville inte funka imorse när jag försökte blogga så där av dagens tystnad.

Har ganska nyss kommit hem från jobbet. Har dock hunnit rota igenom min garderob efter träningskläder som passar. När jag tränade senast var jag x antal kg lättare... Men jag hittade en sportbh som knappt passar och sen får det bli mina vanliga mjukisbyxor.

Och så vet jag vad jag ska göra till helgen: köpa träningskläder.


19.30 ska jag träffa instuktören och jag ska få mitt träningsprogram.

Är nästan lite nervös, som om jag va 7 år och skulle till skolan för första gången.


Kommer de andra barnen titta snett på mej?

Kommer jag kunna lära mej vad 1 + 1 blir?

Kommer fröken tycka jag är duktig?


Nehe, ska skyffla in lite mat i gapet och sen drar jag.

Ha en härlig kväll (and wish me luck)!

 

 

 

Kommentarer
Postat av: madde

hihihi!! hoppas träningen gick bra!! =)



2010-04-28 / 20:46:04     URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?