Guld och brons!


Filip (lillebror) har varit här ikväll. Han hämtade upp oss vid Ica Maxi så vi slapp ta bussen hem med alla kassarna.
Vi har haft en lugn och skön kväll. Kollat på OS och tittat på Melodifestivalen (någon mer än jag som tyckte det var ganska tråkiga låtar?).

Dubbeljakten ikväll var helt fantastisk!
Vi har suttit och hoppat i soffan av spänning! Helt otroligt att det blev 2 svenska medaljer.

Filip har just stuckit hem och vi är snart på väg i säng.
Andreas har match imorgon så han behöver va utvilad till imorgon. Det var längesen de hade hemmamatch så jag ser verkligen fram emot att få sitta på läktaren imorgon och se grabbarna spela! De möter serieledarna så det blir en tuff match.

Hoppas ni haft en mysig kväll! Sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan. Jag jobbar på HSB i helsingborg som städare.

Ja det var en kanon dag igår med god mat o film med vänner :)

2010-02-21 / 08:58:09     URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Britta

jag tycker också det var tråkiga låtar!!



Sv. ja precis, det är ett tag kvar :)

2010-02-21 / 12:22:47     URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?