There's no greater thing than love.

 

-e9a539a60fe2c866a17103f355f0fc3.png

Mammas påskliljor är myyycket intressanta...

 

Jag har so very much njutit av denna dagen. En extra dag ledigt, helt gratis! Underbart!

Inte för att jag längtar efter att stiga upp klockan 05.45 imorgon, men jag har heller inget emot det.

Jobb väntar igen, så klart, men det blir en kort veckan och en trevlig helg väntar! Så jag klagar inte. Och innan klockan är 17 på fredag ska jag ha gjort en perfekt jobbinsats!

Det är mitt mål! Oh yes!


Ikväll har lillebror Filip varit här. Vi har ätit tacos, han har fixat lite med våra datorer

(förhoppnings ska de fungera lite bättre än tidigare) och kollat på "Legally Blond" som gått på trean.


Nu väntar sängen. Sömn behövs för att fixa den där perfekta jobbinsatsen! :p

Sov gott, sweeties!

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

vilken bra bild!

2010-04-05 / 23:40:14     URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?