Lördag 17/4.


 

Gomorron lördag!

Underbart med helg! Sitter i sängen. Andreas sover bredvid mej och hans mamma ligger i gästrummet och sover hon också. Själv vaknade jag strax efter 08 och kunde inte somna om. Men vi kom i säng ganska tidigt igår så jag har ändå sovit nästan 9 timmar. Skönt!


Det blev visst inget bloggat igår, men det fungerar ju inte att mms-blogga (provade iofs inte igår...) och då är jag lite handikappad de dagar jag jobbar. Efter jobbet stack vi och storhandlade, städade det sista och vid halv 9 var Margareta här. Trevligt med besök!

När vi hade ätit vår sena middag var vi alla tre trötta så vi gick och la oss ganska tidigt = inget bloggande igårkväll heller.


Dagens planer är något oklara än så länge, men vi ska ner på stan när frukosten är intagen. Ska titta lite i affärer, shopa lite, äta lunch på stan osv. Vädret är grått, vilket är lite trist, men det regnar i alla fall inte. Man måste se det positiva! :)


Hoppas ni alla får en härlig lördag! Njut och var glada!

 

 

 

Kommentarer
Postat av: anna

lät som en härlig lördag det där :)

2010-04-17 / 12:45:35     URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mmsbloggar du till det nya numret??? Min funkar nämligen utmärkt när jag gör det!

2010-04-17 / 13:34:59     URL: http://poshan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?