Vi glömde vår dag.


Igår var det den 1:e september = vår dag. Vi firade 9 månader tillsammans och ingen av oss kom ihåg det.
Jag förstår att man, efter si så där 5-6 år inte kommer ihåg varje månadsdag, men när man ännu ej firat fösta året så tycker jag nog att man bör komma ihåg månadsdagarna.

Hur kunde vi glömma? Förstår det inte. Men vi träffades knappt på hela dagen...jag får skylla på det.




Älskling, efter 9 månader är du fortfarande den jag älskar mest av allt.
Du får mej att le, du får mej att orka, du får mej att va en bättre människa.
Jag kan inte i min vildaste fantasi tänka ut en bättre människa än du, en människa som jag skulle ha det bättre med.
Du har allt som jag någonsin letat efter.
Jag vill ha mååånga fler månader mej dej...många år...hela livet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?