Väskirritation.

3320de6d7a5f53921285098852768842.png

 

Det är 16 dagar sen jag och Andreas kom hem från Stockholm

I 16 dagar har hans resväska stått i vardagsrummet ouppackad.

14 av dessa dagarna har jag gått och irriterat mej på att den står där.

Igår kunde jag inte hålla tyst:

-Du har inte funderat på att fixa den där väskan?

Fick ett smått irriterat svar tillbaka:

-Jag har varit ledig EN dag sen vi kom hem och då orkade jag inte...

 

Stackars liten. Killen jobbar, ligger i hårdträning och har en pedantisk flickvän.

Det är inte lätt att heta Andreas för tillfället.

 

 

Ps. Det har inte varit någon höjdare att heta Becka heller idag.

Jag har varit på dåligt humör, har haft många irriterade och jobbiga kunder i luren och ovanpå allt så får A åka

till Puma i Helsingborg och provar skor. Han ska FÅ 2 par.

Livet är INTE rättvist. :(

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Kstina

När du blir proffs får du nog också skor!

2009-09-13 / 01:30:18     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?