Lägenheten.

 

Lägenheten jag var och tittade på igår var superfin! Verkligen! Det fanns inget att klaga på, inget jag skulle vilja ha annorlunda, allt var vitt, fint och trevligt! Jo, en sak skulle jag vilja ha annorlunda: priset. Den är för dyr. Vi har inte råd. Jag måste vara förnuftig och inse det.

 

När vi funderade på vad vi har för krav på vår nya lägenhet så var ett av mina en diskmaskin.

Det skulle spara en så mycket arbete, det finns ju roligare saker att ägna sej åt än att diska.

Andreas var inte så noga med detta, han tycker att han redan hade en. För er slötänka: jag=diskmaskinen.

 

345f2f5bfc626174d058aebc80db544e.png

 

Lägenheten jag var och tittade på igår har en diskmaskin, en fin en. Men jag får nog fortsätta drömma och hoppas att  morgondagens lägenhet också är utrustad med denna lyxvara. En mindre levande än den Andreas har.

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?