Tisdag.


Gomorron!
Sitter nu på jobbet. Åkte hit tidigt så jag har inte börjat jobba än. Tycker det är väldigt skönt att komma hit tidigt och hinna ta kaffe i lugn och ro och logga in i alla mina 120 olika system utan att stressa. Så om 20 minuter är jag redo att börja ta samtal. Igår gick det väldigt bra för mej och det har det inte gjort på några veckor så jag hoppas att vinden har vänt och att det går lika bra idag. Skönt med lite nytt självförtroende på jobbet! =)

Igårkväll fick jag inte gjort allt jag tänkt, men det jag inte hann med igår får jag helt enkelt göra idag. Pratade dock med Andreas mamma (hon hade ringt i helgen så jag ringde upp henne igårkväll) och vi smider planer för valborg! Och så planerar vi för att åka till en stuga på ostkusten i sommar och bara hade det skönt. Ska bli härligt!

Nehe, nu ska jag logga in lite till och sen börja jobba!
Hoppas ni får en riktigt bra tisdag! =)


Bild från Oknö som jag hittade på google.se. Det ser väl härligt ut?! =)





Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad mysigt att ni planerar lite framöver tillsammans =)

så ni har sol idag? här är det tyvärr bara grått!

hoppas det går bra på jobbet idag också!

kram

2009-03-31 / 10:27:26     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?