Hemmakväll.


Efter jobbet gick jag till Hemmakväll och hyrde en sån där chick-flickmovie. Ja, man måste ju passa på nu när Andreas inte här hemma. Han har inte nått emot att titta på rom-coms men får han välja blir det något annat.
Gick också inom Citylivs och köpte godis. Dom har det godaste godiset i stan. Och hyfsat billigt. Kombo som jag gillar! :)

Kvällen har spenderats i sängen. DVD:n är inkopplad i tv:n som står i sovrummet och den orkade jag givetvis inte flytta på så det blev liggande läge och film + fiskgratäng och cola så fort jag kom hem.
Slog sen över till fyran och kollade på Talang 2009. Eller ja...tittade inte på hela. Råkade somna och vaknade lagom tills vinnarna skulle aviseras.

Ska nu gå och lägga mej. Ingen mening att sitta uppe längre. Har en bok jag ska lägga mej och läsa, men jag kommer nog inte få läst många sidor innan ögonen går i kors.
Väntar på att Andreas ska ringa. Har sagt att jag gärna vill att han ringer och säger gonatt innan han somnar och det kan ju blir ganska sent. Så jag ska nog inte hoppas på att han ringer innan jag har lagt mej, nej, det kommer nog bli som igår att han väcker mej runt 01-02-tiden, men det gör inget. Bara han ringer! :p

Hoppas ni haft en skön fredagskväll! Imorgon har vi lördag och soooovmorgon! Underbart! :)


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Godmorgon :) skönt med en tjejkväll ändå, man får passa på när man är ensam hemma.

2009-06-06 / 11:05:25     URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?