Snart är han här!




Längtar som en tok efter Andreas!
Men jag behöver inte längta så länge till för snart är han här! :)
Vi har ett möte kvar sen är Oas-mötet slut. Helt otroligt så fort 5 dagar kan gå.
Det var ju nyss vi körde igång.
Vi stannar till imorgon, tar lite sovmorgon,
äter lååång hotellfrukost och styr sen kosan mot Skåne igen. Ljuvliga Skåne! ;)

Nu ska jag lägga mej i sängen och få lite vila innan jag ska duscha och göra mej i ordning inför veckans sista möte.
Hoppas ni har en skön helg (fick tänka efter vad det va för dag... :p)!
Är förresten oerhört glad över att jag bestämde mej för att ta 3 semesterdagar i nästa vecka också. En sådan här vecka sliter på kroppen så vila är efterlängtat.



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi förstår att du längtar, men blir som lite beroende när man precis umgåtts under en semester hela tiden!



kram

2009-07-25 / 15:39:15     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svara gärna på dagens fråga! Närmast rätt svar får en länk! Ha en bra kväll, kram! :)

2009-07-25 / 16:24:31     URL: http://lovisarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?