Gråtmild.




Vad händer med mej?
Jag som nästan aldrig fäller en tår har helt plötsligt börjat fälla tårar för både det ena och andra.

Igår trillade en tår efter ett jobbigt samtal med en kund, grät när jag hade mitt gonattsamtal med Andreas, grät när jag satt på bussen hem och när kvällen inte blev som jag hoppats.

Idag har jag också fällt tårar. T ex när sagt hejdå till Andreas efter en mysig middag på stan, när jag såg Viktor (glömt bort efternamnet) vinna titeln Årets Kock, när jag såg ultraljudsbilden på mitt nyaste syskonbarn och när jag tänkte på min fina syster som bor lite för långt borta.

Genomgår jag en personlighetsförändring eller stavas det bara p m s??





Ps. Det är inget speciellt som har hänt som gör att jag är lessen. Det är bara vanliga vardagstårar....så om någon skulle få för sej att börja fundera på vad som hänt eller om jag inte mår bra kan sluta fundera. Som jag sa...vanliga salta vardagstårar.

Kommentarer
Postat av: Kstina

... det är egentligen inte konstigare att gråta än att skratta - men det ena vill man och det andra är man nästan rädd för...

2009-02-05 / 23:19:07     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: Elin lyser upp

Åh i feel you!!!

2009-02-07 / 12:38:03     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?