Tisdagkväll.


Har precis kommit innaför dörren efter en riktig stressig dag på jobbet. Men det har gått bra så jag är nöjd!
Fast trött. Det kommer över mej när jag sätter mej ner.
Känner hur ögonlocken blir tunga och längtan efter att lägga sej ner, bara nååågra minuter, blir stark.
Men nej, inte idag.  Idag ska jag vinna över tröttheten och köra på tills jag deckar framför något trevlig tv-program (om det nu finns något trevligt att titta på ikväll...har inte kollat upp det än).

Ikväll ska jag göra Tomatsoppa.  Min syster har världens godaste recept på just tomatsoppa. Så nu ska jag bege mej ner till Hemköp för att inhandla ingridienser. Klicka här så hittar du receptet.

Andreas är iväg och tränar ikväll.
För tillfället känner vi båda väldigt stor frustration över den träningssituation som Andreas har nu.
Det håller inte. Men än kan vi inte flytta. Inte innan alla papper är klara. Men det tar sååån tid. ARGH!

Njut kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?