Sovmorgon.


Oj! Jag visste knappt att jag KUNDE sova så här länge. Well, vid det här laget har jag varit vaken en stund men jag sov till strax efter 11!! DET är länge för mej. 10 timmar sömn, och det var nog precis vad jag behövde.
Men jag hade ju helt rätt i min teori "jag-sover-bättre-när-jag-sover-ensam". I vanliga fall brukar jag sova till typ 9, eller möjligten 10, men då har jag sovit länge.
Och TACK Sixten för att du lät mamma sova!

Igårkväll, precis innan jag skulle lägga mej, tackade jag dock ej Sixten. Helt plötsligt ser jag att han har kissat på golvet i hallen. Dumma katt. Det var bara till att börja torka, fram med rengöringsmedel och städa. Ytterligare en av Andreas väskor är förstörda, typ den tredje... Dax att köpa nya. Synd att inte Andreas tycker det är lika roligt att köpa väskor som jag! :p

Ligger nu i sängen och tittar på film. Råkade zappa till 3:an precis när en film (rom-com!! I like!) började så jag fastnade.
Nu är det däremot reklampaus så jag ska fixa mej lite frukost (som jag givetvis kommer äta i sängen!).

Funderar att sticka till Källbybadet i eftermiddag för att simma några vändor och njuta lite av solen! :)
Dock lite tråkigt att göra det själv. Men så blir det ibland.

NJUT dagen, mina vänner!


Vem är det som gömmer sej
under mitt täcke??



Sixten!! Han har varit på riktigt bushumör
hela morgonen. Nu har han dock lugnat ner sej
och intagit favoritsvoplatsen.



Kommentarer
Postat av: Spiderchick

nej jag tycker inte du ska ta så allvarligt på mitt inlägg.

2009-08-08 / 14:48:44     URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?