Kvällsmat på balkongen.




Det var mysigt värre att sitta på balkongen och käka pizza, dricka cola och chilla!
Fast vi chillade inte så länge för kroppen längtade efter sängläge.
Jag hade sagt att jag skulle hjälpa A att fixa lite i lägenheten men jag hade ont i magen och trött va jag också så jag somnade på soffan. Vilken dålig flickvän jag är... :-p

Nu är vi hemma hos mej. Var "tvungen" att ladda ner spotify på min dator också innan vi bäddar ner oss.
Fick också ett ryck och provade klänningen jag ska på mej på bröllopet om drygt två veckor. Den känns mycket finare nu än när jag provade den i butiken. Skööönt! =)
Har bestämt att jag ska sticka till skopunkten i helgen och se om jag hittar ett par snygga pumps.
Jag behöver också ligga i solariet några gånger. Och färga håret. Det ska jag göra snart, förresten, för det är som allra finast någon/några veckor efter man gjort det. Kanske ska ta och göra det också i helgen...? Vi får se.

Nehe, nu säger jag gonatt!
Hoppas ni haft en bra dag allihop och tack för alla kommentarer som trillat in idag!





Kommentarer
Postat av: C E L I A ' S bloggliv «

PIZZA!

2009-04-02 / 04:33:41     URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh vad mysigt att sitta ute i solen och äta!



kram

2009-04-02 / 10:38:03     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?