Home, sweet...ehh jag menar, röriga home!


Vi steg innför dörren för en dryg timme sen och sen dess har vi diskat alla disk (vi kände oss båda väldigt duktiga att vi faktiskt tog tag i detta fast att vi är ganska trött och sega) och sen har jag suttit och svarat på en del kommentarer jag fått under helgen.

Nu är jag på väg i säng. Det är jobb imorgon som gäller och då måste man ju va pigg och vaken, eller nått...!
Gav min lillebror det onda ögat förut idag när han berättade att han ska va ledig imorgon också. Men han har iofs inte varit ledig fredag, lördag och söndag. Så det är honom väl förunt, men jag hade också gärna varit ledig en dag till.

Sov nu gott, everybody! Så hörs vi mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Leia

Så mysigt att ni bor ihop nu! :D



Hoppas det blir ordning på lägenheten, fast det blir det nog snart ;D

Det är ju kul att göra iordning en massa med just sådant.

Kram

2009-04-13 / 22:05:17     URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: madde

mm visst e dn fin*synd att den e så dyr bara

2009-04-14 / 07:50:18     URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?