Tisdag 21/10.


Bestämde mej igår för att inte börja förrän 9 idag...och resten av veckan. :-)
Skönt att kunna bestämma lite själv. Men jag tror att det är nödvändigt om jag ska orka med denna veckan.
Har sovit gott i natt, men drömt om telefonförsäljning... :-p

Nu ska jag packa ihop mina saker och gå till bussen.
Har jag (ni?) tur så får jag möjlighet att skriva nått litet under dagen! We'll see...
Ha en skön tisdag, mina vänner och ta hand om varandra!
Puss&Kram!


Mitt hår ser ut som om jag bara satt upp e slarvig knut....hoppas det inte ser likadant ut i verkligheten. :-p
Idag har jag på mej svart polotröja, naturvit, stickad väst och mörkblåa jeans.
Halsbandet har min kollegas dotter gjort. Örhängena var en 30-årspresent från kollegorna. Premiär idag! :-)



Ibland tar man bilder som inte alls blir som man tänkt sej, men som ändå blir ganska bra...som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?