Härliga fredag!


Sitter uppkrupen i soffan och tittar på IDOL. Fast just nu är det reklam så jag passar på att skriva lite här.
Har tänt en massa ljus i lägenheten och har det hur mysigt som helst!

Efter jobbet var jag på mormors bageri och tog en fika med en vän. Trevligt!
Sen promenad hem. Skönt att det slutat regna, för det känns ju verkligen som om det har regnat hela dagen.

Helgen ligger framför och det känns hur skönt som helst!
Men sen vet man också att en helg går så himla snabbt och man hinner knappt reagera förrän det är måndagmorgon igen och man är åter på jobbet.
Men det känns okej, även om det just nu, när det är fredagskväll, känns lite halvt ångestladdat att tänka att det snart är är måndag igen.

Nu har IDOL börjat igen så då ska ställa ifrån mej datorn och njuta av veckans bästa tv-program.
Njut kvällen, mina vänner! Det tänker jag göra...!!



Min IDOL-favorit!



Kommentarer
Postat av: Kstina

Han är bäst!

2008-11-14 / 22:52:16     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?