Lördag.


Är trött och seg idag.
Tog mej hem i natt och sov hemma. Och det är jag glad för.
Att sova i sin egen säng är liksom det bästa!


Jag och Johanna i Folkets Park igårkväll!

Vi hade en trevlig kväll igår om än något avslagen och dämpad.
Jag och Johanna är kanske inte de mest positiva tjejerna för tillfället....
Men vi har våra skäl.
Men to be honest...vi blir nog inte mer positiva och glada av att umågs med varandra.
Trots det ska vi träffas ikväll igen.
Ikväll ska vi på konsert.
En kompis till mej spelar i ett band som har spelning i Malmö ikväll.
Innan dom spelar spelar ett annat band och i det bandet spelar en kompis till Johanna.
Det ska i alla fall bli trevligt och kul att äntligen få lyssna på AK:s band!

Nu ska jag titta lite  mer på tv innan jag röjer lite i lägenheten.
Ha en skön lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?