Tisdagkväll.


Äntligen fick jag tummen ur gumpen och tog tag i min lägenhet.
Här har sett ut som kriget nu i nån vecka och jag har inte haft ork eller tid att göra något åt det.
Men idag hade jag bestämt mej.
Det skulle ske.
Så nu är min gigantiska disk diskad, alla kläder hänger snyggt och prydligt i garderoben, toaletten är ren igen och golven dammsugade. Såååå skönt!

Ska snart göra mej en liten kvällsmat, tända ljusen och njuta i soffan resten av kvällen.
Är dock trött så jag ska nog lägga mej tidigt ikväll...om jag inte fastnar framför filmen som går på trean ikväll.

Min finaste Andreas har blivit sjuk och ligger hemma i feber och halsont. Stackarn!
Vi får hoppas han blir frisk snart så att han kan spela match på lördag....och umgås med mej!! :-p

Ha en fortsatt skön kväll, mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?