Söndagskväll.


Kom hem från jobbet för en halvtimme sen.
Har jobbat färdigt för denna helgen. Skönt! Men helgen har gått fort och nu har jag bara 5 dagar kvar innan jag får en ledig dag igen. 12 dagar på rad är lite väl mycket, men tar man en dag i taget så går det ganska bra.

Sitter nu och tittar på fotboll.
HIF har Ljungskile på besök och just nu står det 1-0 till Lungskile. Inte kul alls, men jag hoppas på att HIF vänder detta.

Ska gå och lägga mej tidigt ikväll. Det är en annan sak som måste fungera om man ska orka jobba så många dagar i rad - sömnen. Börjar tidigt i veckan så då blir det till att gå upp 05.15 varje morgon. Lite segt, men jag gillar ju också att börja 7.

Nu ska jag bara se färdigt matchen och sen gå och handla.
Hoppas ni njuter av söndagskvällen!


Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

vad roligt!

och jobb? flyttar di dit hur som eller fixar du jobb först?

kram

2008-08-17 / 19:39:44     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

vad skönt! ska bli spännande att se hur det går för dig! när blir lägenheten din?

kram

2008-08-17 / 20:07:14     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?