Underbara FREDAG!

 

7f2cc70ac8c772700dc93342a1837ae8.png

 

Denna veckan har gått vansinnigt fort så nu är det redan fredag igen och det njuter vi av! :)

Nu står maten i ugnen (fylld och baconlindad fläskfilé, rösti och bearnaisesås + grönsaker) och vi sitter med vars ett glas rött och tittar på Let's Dance! Jag njuter oerhört av att ha helgen framför mej! Och det kommer bli en trevlig helg! :)


Tiden på jobbet gick emellanåt ganska långsamt, men klockan slog tillsist 17 och jag kunde gå hem!

Mötte upp Andreas vid Hemköp (utan missförstånd!) och handlade en massa mat! Perfekt att fylla kyl och frys inför nästa vecka!


Nu ska jag stänga ner datorn och ägna mej åt mys i soffan med älsklingen resten av kvällen!

Njut mina fina vänner! Det är fredag och helg! JAAA!! :)

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?