Tv+match+hushållssysslor=No time to blogg.

 

0be04ff5433792af08359bdfe26d604d.png

Sixtengos.


Att säga att jag har haft fullt upp ikväll vore väl att ta i, men som ni vet så är det min favvo tv-kväll på hela veckan på tisdagar. Lägg därtill att jag hade en match att följa, matlagning att fixa och disk att diska.

Nu är allt gjort och jag är på väg i säng. Bloggunderhåll får jag fixa en annan kväll. Hope you don't mind.


Andreas är snart hemma också. De vann idag igen! YEEAAH!!! Nu är de i semifinal och möter Linköping borta på lördag. Nya matcher (och dagar däremellan för den delen) med tärande nervositet väntar alltså. Är stolt över grabbarna!


Imorgon har vi onsdag och halva veckan har redan gått. Jag hänger inte med.

Well - gonatt på er! Hörs mer imorgon!

 

 


 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis!

2010-03-17 / 07:40:41
Postat av: Cissi

Veckorna går så fort,s nart helg igen ;)

Hoppas du har en bra onsdag!

Kram Cissi

2010-03-17 / 14:30:41     URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken mysig bild. :) Alltid mysigt med gos tillsammans med husdjuren. :)

2010-03-18 / 16:23:16     URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?