Torsdag 18/3.


Tågunderhållning.


Idag var klockan närmare 19 innan jag kom hem från jobbet.

Hade ett möte som drog ut lite på tiden så jag hann inte med tåget jag brukar ta så jag fick vänta en stund i stan på nästa tåg. Men det gjorde inget. Hann istället att köpa senaste numret av Glamour och en Chai latte på Espresso House! Perfekt till tågresan.


Är själv hemma ikväll och jag tänkte faktiskt ha en myskväll! Har dels lite fix men medans jag gör det ska jag tänka ut något myspysigt att ägna resten av kvällen åt. Ni vet - något man mår bra av, blir glad av, något vardagslyxigt!

Det skulle kunna räcka med en kopp te och en bok i sängen. Ja, det är kanske precis det jag ska göra?!


Imorgoneftermiddag åker Andreas upp till Linköping för bortamatch. Matchen spelas på lördageftermiddag så det blir en ensam fredagskväll+lördag för mej. Lite tråkigt.

Funderar på att åka hem till mamma&pappa, men då går hela helgen och man får inget gjort hemma.

Nej, jag tror nog jag ska genomlida ensamheten och faktiskt stanna här. Trots mycket sömn i veckan har jag varit ganska trött så jag behöver även vila i helgen.


Well, sweethearts - hoppas ni har en skön torsdagkväll! Imorgon är det fredag IGEN! Vart tog denna veckan vägen?

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kanske fanns en mening med att du skulle missa tåget ändå ;)

Läser du någon bra bok?

Jag tycker att det är skönt att vara själv ibland (kanske för att jag är det så sällan) men efter en stund blir jag rastlös ändå haha

Hoppas du har en mysig kväll, nusäger jag nattinatt!

Kram

2010-03-18 / 22:38:50     URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

ljuspartyt var kanon :)



tråkigt och vara ensam :( men ibland mår man bra av det... :)

2010-03-18 / 22:42:39     URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin

ååh, jag har inte druckigt kaffe på huuuur länge som helst. VILL HA, men kan inte dricka.. :( har magkatarr. suck

2010-03-18 / 23:22:38     URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trist med ensamtid =/ KAn vara skönt med en slapp och lugn helg på egen hand.



Ja jag letar med nytt.. det är alltid så svårt för jag får panik när jag ska fixa mitt hår haha.



Underbart med helg!! :) Det blir tjejkväll ikväll, imorgon fest och på söndag handboll x2. Själv?? Eller du har inte bestämt dig än?

2010-03-19 / 07:27:47     URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?