Oplanerad bloggpaus.


Norra Hamnen i Helsingborg. Vackert så det räcker och bli över!


Jaha, så hände det igen - den oplanerade bloggpausen.

Jag har inte orkat, inte haft inspiration och har därför inte gjort det. Det är inte kontigare än så.

Tro inte jag ska sluta. Nejdå! :)


Vet ni att tisdagar, som förut var världens tråkigaste tv-kväll, nu är bland de bästa!

20.00: Dejting in the dark

21.00: The Mentalist

22.00: Cougar Town.

Kan det bli bättre!

Och ikväll tittar jag givetvis på Grey's Anatomy!

Nej, nej...jag är ingen tv-brutta. Jag har bara svårt att underhålla mej själv... :p


Sitter just nu och följer ÖVK:s andra kvartsfinalmatch mot Hylte. Det ser inte så ljust ut för tillfället. De ligger nämligen under med 2-0, men än är inte matchen slut så allt kan hända. Hoppas innerligt att de vänder på detta.

Ska återgå med full koncentration till matchen. Nervositeten är påtaglig.


Ha en skön kväll!

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ok,klippdockor har jag aldrig hållit på med. Vet inte varför faktist,men har väl aldrig blivit av :S



Visst är det skönt nu när våren äntligen börjar komma.

2010-03-10 / 22:04:09     URL: http://Http://angiethehappiest.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja, jag hoppas inte det kommer något bakslag... :) men ännu ser det ljust ut... en glad Johanna igen :)



nja, jag är hellre utan en kommentar allt bra? i ett inlägg där jag skriver hur dåligt jag mår. det är inte värt det.

2010-03-10 / 22:04:52     URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Jag såg dating in the dark i tisdags och OJ så kul det var!! Hihi..



KRAM

2010-03-11 / 14:20:33     URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?