Onsdag 3/3.

 

5bc06afb5036ace84fa755f73c74dfe4.png

 


Solen strålar från en molnfri himmel även idag. Underbart! Vad kan man mer önska sej?!


Står nu och väntar på bussen i Lund. Sista dagen jag jobbar halvtid. Ska bli skönt att gå tillbaks till det vanliga. Dock mindre skönt att behöva stiga upp innan 06 igen. Men man vänjer sej snabbt.


Efter jobbet idag ska jag träffa Johanna (fd kollega). Det va riktigt Längesen vi träffades så det ska bli mycket trevligt! Så jag har en eftermiddag jag ser fram emot.


Hoppas ni får en skön onsdag och att solen skiner på er också!

 


 

Kommentarer
Postat av: stinis

Hoppas du har en kalas bra dag i solskenet hjärtat

2010-03-03 / 11:07:52     URL: http://sweppe.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Tack så mycket! Om du är intresserad av att se fler bröllopsbilder så finns de under kategori Bröllop! =)



Åh ska du gifta dig! Vad underbart! Det var det bästa som någonsin har hänt mig. Vi planerade vårt slottsbröllop i över 2 årstid. Bröllop kostar om man verkligen vill ha det man vill ha, så att säga. Vi var superkräsna på att ha det vi verkligen vill ha och inte ta nåt bara för att vi inte ahde råd. Så det var spara spara som gällde.



Gifte oss ute vid vattnet, intill slottsgården och allt var underbart! =)



Hurdant bröllop hade ni tänkt er?

2010-03-03 / 16:08:32     URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?