Onsdag 24/3.


Så står man här med samma känsla igen - redan onsdag.
Det betyder ju att helgen snart är här! :)


Idag åker jag direkt till Örkelljunga efter jobbet. Andreas spelar match och jag ska givetvis dit och titta (läs: va nervös och skrika mej hes...). Märker på Andreas att han nog faktiskt är lite nervös inför dagens match, eller i alla fall spänd och laddad. Han förbereder sej på bästa sätt och dagens grej är att äta varannan timme. Typ.
Mycket mat behövs visst för att orka. :p Jag blir mätt bara av att hålla hans lunchlåda som väger MYCKET!


Dax för en ny arbetsdag och vi gör väl denna till en lika bra dag som de två föregående? Ja, jag tycker nog det!


Hoppas ni får en härlig onsdag!
Kommentarer
Postat av: stinis

Hoppas du har en underbar dag hjärtat

2010-03-24 / 10:33:40     URL: http://sweppe.blogg.se/
Postat av: Kstina

Hoppas dom vinner!!

2010-03-24 / 20:27:23     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?