Kom igen Katten, det svänger ju!


Det svarta djuret med de vita tassarna.

 

Idag har varit en lång dag. Tiden har gått långsamt, men tillsist slog klockan 16.45 och jag fick logga ur och gå hem. HELG! Ordet är som ljuv musik i mina öron (klyschklysch). Det ska bli himla skönt att får va ledig några dagar i alla fall!


Ikväll blir det soffa, tv (Let's Dance), god mat (bakad potatis med bacon röra!) och vin!

Och jag har planer på att stänga ner datorn resten av kvällen, men jag har inte diskuterat detta förslag med mannen så jag får se vad han tycker. För jag tänker inte stänga min om han inte stänger sin... :p


Njut kvällen! Nu är helgen här, HURRA! :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?