Afternoon tv.

 

0-617b7cda2f24d714749a75a57c2ca363.png

Husse&Mattes förlovningsblommor är väldigt spännande och luktar gott, gott, gott! Tycker Sixten i alla fall.

 

Det blev sängläge idag också. Ibland känns halsen okej, men sen kommer ontet tillbaka.

Förstår mej inte på min hals. At all.

 

Okej, no more whining. Jag överlever.

 

Tv-tidningen är min bästa vän och jag har spanat in alla eftermiddagsprogram jag ska se.

Mer spännande än så är det inte att va sjuk.

Har inte ens något att skriva här. Inspirationen är på noll.

Därför säger jag Hejsvejs. Hörs mer sen istället.

 

 

Kommentarer
Postat av: ida

haha ja jag hade helt satt igång på iktigt direkt, men imon så ;D heldag, wohooooooooo :D jag längtar längtar längtar. till och med efter o göra matlåda och sitta på föreläsningar. men mest efter o träffa folk, och sådär ;)



nemen, sjukling där. drick the och KRYA ! =)

2010-01-12 / 13:19:13     URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv: det lät mycket fint :)

2010-01-12 / 18:13:53     URL: http://lillaems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?