Trivial Pursuit.






Gomorron! Här har jag favoritmorgon med kaffe i sängen, dator i knät och vinterstudion på tv.
Dock önskar jag att Andreas låg bredvid, men han har redan åkt hemifrån. Dom har träningsmatch i Falkenberg idag, men förhoppningsvis kommer han hem under eftermiddagen och vi kan ha kvällen ihop.

Gårdagskvällen avslutades varken med film eller kortspel, som jag trodde. Dock spelade vi TP och hör och häpna - jag höll på att vinna. Sen hade jag otur med tärningen och Andreas hann ikapp och vann tillslut.
Men det var jämt in i det sista.
Andreas är the king of onödigt vetande. Nödvändigt vetande har han svårare att hålla i skallen. Märkligt. :p
Men trevligt hade vi!

Njuter av att bo närmre lillebror (ja, givetvis hela familjen!)
så att man kan träffas för spontanhäng lite oftare!
Gillar också att Andreas och Filip trivs så bra ihop! Gläder mitt lilla hjärta! :)

Nu ska jag njuta vidare i sängen - av kaffet, bloggar, vinterstudion och av sista lediga dagen innan jobbet väntar igen. Fast jag är ju ledig på onsdag igen. Något att se fram emot! :)
Önskar er alla en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: ida

haha oj oj oj, det va inte dåligt ;D jag o min kusin höll på o vinna tp på julafton, men dom andra kom ifatt då med =/ oflyt ju!!

2010-01-03 / 11:17:57     URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: carro

Idag har jag tränat och nu ska det städas, tvättas och pluggas :/ Ha en fin söndag! :)

2010-01-03 / 11:51:35     URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?