Söndag - dagen efter.




Sov länge idag. Men hade inte förväntat mej något annat när vi gick och la oss kl 03.
Vi hade verkligen en riktigt rolig kväll igår. Den blev precis som jag ville - skratt, goa&glada människor och trevlig stämning!
Det är får vi minsann göra om! Fast vi får kalla det något annat. Man har ju bara inflyttningsfest en gång.

Vi hade planer på att åka till Ängelholm för att kolla på volleyboll, men vi orkade inte +  att vi har tvättid. Andreas sköter tvättningen idag eftersom min rygg är en aning sämre idag, men det tror jag beror på gårdagskvällen - satt lite för mycket, ingen kylning på hela kvällen och jag dansade nog liiite för mycket. Andreas och Nicklas dorg också in mej i någon slags gruppkram som slet lite i ryggen. Aj, aj. Så idag tar jag det väldigt lugnt och vårdar ryggen så jag orkar jobba imorgon.

Bilder från kvällen kommer snart. Det tar bara lite tid att lägga in dem.

Hoppas ni hade en trevlig lördagskväll, vad ni än gjorde - skön hemmakväll eller kul party! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?