Sånt som händer.


En av många bilder jag tog i söndags när jag promenerade vid havet.



Oplanerad bloggfrånvaro inträffade visst. Oups, liksom.
Jag är lika förvånad som ni är men jag har bara inte orkat, inte haft lust.

Har haft en något sämre vecka och något jag har noterat är att när inte jag mår bra då har jag ingen som helst lust att sätta mej framför datorn och skriva i bloggen.

Hyllar mina trogna läsare för att ni återkommer dag efter dag. Och att ni återkommer även de dagar då jag inte har skrivit! Mitt liv kanske inte är urtrist och beigt i allas ögon??

FREDAGSKVÄLL! Skööönt!
Andreas ligger redan och sover och det har han gjort i över en timme. Han mådde inte så bra ikväll så efter att ha varit nära att slockan i soffan gick han och la sej istället. Ska snart följa hans exempel. Ögonlocken börjar bli tunga.

Let's Dance satte igång ikväll! Yey! :)
Vi tittade medans vi åt källarrökt skinka, potatisgratäng och god sallad! Mumma!
Gäsparna blir större och större och mer och mer frekventa - dax att göra älsklingen sällskap i sängen!
Sov gott!


Ps. Någon som undrar om jag längtar efter kaffe, dator och vinterstudio i sängen imorgonförmiddag? Klockan ställs på 10.10, vinterstuion börjar nämligen 10.15. Inte en minut får missas! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?