Lillördag.

 

5b128a13a504ecaa71a88f7f4bbd2752.png

 

Frisk? Nja, det vete katten, men det har funkat att jobba idag. Ont i halsen emellanåt och på förmiddagen hade jag oxå en jobbig huvudvärk. Hade bestämt mej för att, trots allt, göra detta till en bra dag och det har jag minsann lyckats med.

 

Är på väg hem nu. Hem till älsklingen som fortfarande är sjuk. Pratade med honom på lunchen och han mådde lite bättre - han hade orkat ta sej ut till soffan! :p Framsteg.

 

Hoppas på en mysig kväll. Nått bra på tv kanske?

 


 

Kommentarer
Postat av: Evelina!

Riktigt snygg bloggdesign måste jag säga! :)

2010-01-14 / 19:38:01     URL: http://rreflection.blogg.se/
Postat av: sara

hoppas att det var ok att jag lånade denna bilden av dig… länkade till din blogg och talade om var jag hittat den. Men det är bara såååå vacker och just denna platsen e faktiskt en av mina absoluta favvoplatser I HBG!



kram

2010-01-22 / 03:40:22     URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?