En dag i min smak.


 

Vilken härlig dag!

Vi började med sängmys med pauser nere i tvättstugan. Kollade på OS-invigningen, drack kaffe, åt frukost och lekte med datorerna. En lördagsförmiddag vi gillar!


Sen gjorde vi ett ryck med städning och fix. Vi röjde i lägenheten, Andreas plockade fram dammsugaren och jag ställde mej vid disken. Efter lunch och handling har jag nu just gjort en kladdkaka (utan ägg!), tänt alla ljus i vardagsrummet och sitter nu och småkollar på backhoppning. Är det OS så tittar man på vad som visas! :p


Fast kvällen bjuder på ännu bättre OS-tävlingar. Skidskytte!! Vår favorit. Men innan det blir skidskytte ska vi givetvis kolla på Melodifestivalen från Sandviken. Har ännu inte lyssnat igenom låtarna men tror nog jag ska hinna innan det börjar.


Detta är verkligen en perfekt dag! Lägenheten är städad, disken är diskad, ljusen tända, älsklingen är hemma och en massa kul på tv ikväll! Jag njuter för fullt!

Önskar er alla en lika njutningsfull kväll! :)

 

 

 

Kommentarer
Postat av: E m m a a ♥

fin blogg :)

2010-02-18 / 00:55:45     URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?