Min fredagskväll.


Chicken Club Salad.

 

Andreas, Filip, Jakob och Stefan.

 

Lillebror ringde igåreftermiddag och frågade om vi hade några planer för kvällen. Nejdå, det hade vi ju inte.

Så planer styrdes upp och vi gick ut och käkade på O'learys Sportbar. Jag åt en god Chicken Club Salad och drack en päroncider till. Gott!


Vi drog sen hem till oss och spelade poker. Längesen jag spelade och det gick faktiskt riktigt bra. Kom tvåa och fick tillbaka min insats (hela 50 kr!!). Kul att spela! Speciellt när det går bra, så klart! :)

De andra spelade en runda till, men då var klockan närmare 02 och jag va ruskigt trött så jag gick istället och la mej.


Hade gärna sovit lite längre idag, men om en timme sticker jag till Väla. Ska möta upp min lillasyster och vi ska gå och shopa lite. Kanske blir det även en sväng in på IKEA. Beror på hur mycket vi orkar.


Hoppas ni får en härlig lördag! Skiner solen hos er? Här gör den det. Underbart!

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

vad gott :)

2010-04-24 / 15:16:12     URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag behövde knappt läsa din text innan jag visste vart ni smaskat i er denna middag. Inget annat än Olearys och det såg jag på de grönvitrutiga underlaget, hehe. Om det är något jag saknar så är det verkligen den restaurangen, vi har två restauranger här som liknar Olearys men en gång Olearys, alltid O ;) Lät som en riktigt bra helg överlag och jag tycker du ska fortsätta njuta ..



.. eller hur, vore nästan tragiskt om livet bara kretsade kring bloggen. Tidigare har va det lite lättare att ta sig tid men nu när jag nästan jobbar heltid på mitt nya jobb är det VÄLDIGT så svårt. Lite nyfiken på vart du håller hus i Helsingborg? Alltså vad du jobbar med.

2010-04-25 / 14:22:38     URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Frida

Oj va gott! HUngrig jag blev nu :D

2010-04-26 / 09:57:48     URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?