Sweet sunday!


Ingen kan anklaga oss för att vi inte kan konsten att slappa. We are the masters!
Bara lyssna på detta:

Vi sov till 9. Jag gick upp och satte mej i soffan för att inte väcka Andreas. Det gjorde katten istället som inte uppskattade den stängda dörren in till sovrummet. När A vaknat satte jag på kaffet, tog med det till sängen, sen låg vi där till 12, tittade på tv och läste. A gjorde sen frukost: bacon, mackor, juice, kaffe och yoghurt. Tillbaka till sängen kollade film. Nu är filmen precis avslutade och A sitter på balkongen och njuter av sol och frisk luft.

Är inte detta att njuta av att va ledig så vet jag inte vad det skulle va.

Vi har pratat om flytten. Vilka möbler ska säljas, vad ska slängas, hur ska vi få tag på flyttkartonger (någon som har för utlåning?) osv. Det känns så avlägset, eftersom att vi inte vet vart vi ska flytta (jo, till Hbg blir det, men vilken lägenhet) och när. Jag skulle vilja ha ett datum, så att man kan lägga upp en planering för de närmsta veckorna. Hur stressigt kommer det bli? Jag vill veta. Nu.
Miss Otålig has spoken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?