Me <3 Sixten <3 Boyfriend

1563036bb2bd36372eaf532b21fc1682.png

 

 

Själv hemma ikväll igen. Som vanligt. Men Sixten är ett pålitligt och mysigt sällskap och så fort jag plockar fram filten kommer han smygande och vill gärna ligga i mitt knä. Who needs a boyfriend när man har en misse? Snart är det ett år sen Sixten flyttade in till mej. Jag bestämde mej för att skaffa en liten kattunge som sällskap. Jag var singel då. Min vän Johanna förutspådd dock att jag skulle träffa en man om jag skaffade katt. Och hon fick rätt. När jag hade haft Sixten i en vecka träffade jag Andreas för första gången. Det dröjde dock en knapp månad innan vi hade vår första dejt och ytterligare en månad innan vi blev ett par. Okej, i need my boyfriend. Och min misse! Snart bör den förstnämnde stiga in genom dörren. Snart.

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Petra

Djur är bäst!!

2009-09-30 / 11:21:36     URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Petra

Djur är bäst!!

2009-09-30 / 11:21:38     URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?