Grattis alla män.


Till alla killar och män:

Ni borde gå ner på knä varje kväll, knäppa händerna och tacka Gud för att ni slipper ha mens.
Jag är seriös.
Ni borde faktiskt det.
Ni ska va så oerhört glada att ni slipper uppleva denna plåga varje månad, slipper ha ont, slipper begränsas.
Jag kan inte mer än att gratulera er. Ni är lyckligt lottade och det finns absolut aldrig någonting ni kan klaga på, för ni slipper ändå ha mens. Tänk på det innan ni klagar.


Ps. Ovan nämnda plåga har fått mej att sova 22 timmar sen i fredags 01.30 till imorse 07.15. Jag har vaknat till, varit uppe och tagit tabletter men lagt mej igen, vridit mej i plågor, ätit lite och så lagt mej igen. När jag vaknade vid sju imorse insåg jag att jag nog inte ska sova mer för då kommer jag inte somna i natt, så nu måste jag hålla mej vaken. Än så länge går det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?