Fredagens After Work.



Sandra - uppenbart glad över att hänga på jobbet utan att behöva jobba.
Men vem var inte det? ;)


"Jobbet bjuder! SKÅL!"
Emelie njuter av kvällens första öl! 



Petra, Sofia och Thom.


Micke och Elias.


Cheferna, Sofia och Janna!
Sofia (till vänster) ropade ut på morgonen att hon skulle krossa mej i sing star. Jag fick välja låt.
Och hur blev det? Jag vann två gånger om. Både när jag valde när hon valde låt.
Fia - skrattar bäst som skrattar sist! ;)


Sammanfattningsvis: en trevlig kväll med många skratt, singstar, guitarhero, pizza och utgång.
Jag kom hem strax efter 01 till en sovande Andreas som inte uppskattade att jag ville berätta om allt som hänt under kvällen. Jag fattar inte, vem vill inte veta det liksom?? ;)





Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så mycket. Ni ser ut att ha haft en riktigt trevlig kväll där ...

2009-09-13 / 11:23:06     URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?