Fix i lagom tempo.


När jag ska börja städa, röja och fixa hemma så har jag en tendens att ta ut mej helt.
Jag är liksom av eller på när det gäller dessa aktiviteter.
Antingen är jag en latmask som ligger i soffan och inte göra någonting alls, eller så röjer jag i 190 och slutar inte förräns allt är tipptopp.

Denna veckan lovade jag dock mej själv att göra lite varje dag så att jag inte står med ett berg av disk, har en superskitig lägenhet och en massa andra to-do:s att göra.
Jag har hållt mitt löfte till mej själv ganska bra. Hängde in kläder och röjde i tisdags, dammsugning i onsdags och idag har jag diskat, städat toaletten, gått ut med sopor och lite annat småfix.
Har gjort detta i ett lagom temp. Så att man kan känna sej lite ledig samtidigt.

Toppar kvällen med att träffa Emelie och Micke på stan för att äta en bit mat. Andreas sluter upp när han kommer från Köpenhamn. Ska bli trevligt!

Nej, nu ska jag slå på fotbollen, hälla upp ett glas rött och börja göra mej i ordning. Allt i ett lagom tempo! :)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, jag har kollat ut massor jag vill ha, men inte beställt något än. Jag kastar upp ett par bilder när jag har bestämt mig för va jag ska beställa! =D

Kramar

2009-09-05 / 19:03:37     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

2009-09-05 / 19:03:54     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Låter mysigt med vin!

2009-09-05 / 19:51:52     URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?