Hemlig söndag.


Idag håller jag på med hemlig saker. Viktiga är det också, och lite svårt så jag bestämde mej för att inte logga in på bloggen eller nått annat heller för den delen  utan ge all min koncentration till detta hemliga, viktiga och svåra.
Det går ganska bra.

Nu har jag just duschat och ska snart åka till Helsingborg. Ännu en lägenhetsvisning.
Ska dock först möta  upp lillebror Filllle och lillasyster Annika för en fika. Sen hänger de med och tittar på lägenheten. Skönt med lite rådgivare. Andreas är iväg idag med och spelar volleyboll, men han var hemma i natt. Gäller att glädja sej åt det lilla!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men nej! Inte vara hemlig nu, jag blir ju så nyfiken! ;)



Hoppas lägenheten ser bra ut! =)

Kram

2009-10-04 / 16:44:49     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men kostade den 8000 i månaden?! :O Då kan man ju lika gärna köpa ett hus med en gång lixom... Så där har du en poäng. Va e det för hemligt du pysslar med?? :)

2009-10-05 / 14:28:21     URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?