The sun is shining, the grass is green.


 

Solen skiner härligt utanför fönstret! Det ser väldigt inbjudande ut men idag måste vi va inne och fixa.

 

Planen va att vi skulle gå upp hyfsat tidigt idag men den planen gick i stöpet när Andreas ringer från Helsingborg och säger att han har missat sista tåget. Istället fick han ta det första som gick strax innan 06.

Kl 07 steg han innanför dörren. Då hade jag lugnat ner mej, men i natt när han ringde var jag upprörd.

Han hade liksom lovat att komma hem ganska tidigt eftersom vi har så mycket att fixa med i helgen.

Nu blev jag ju tvungen att låta honom sova hela förmiddagen annars hade han inte varit mycket till hjälp idag.

Och nu har halva dagen gått och vi har inte fått något gjort än (fast han står och viker tvätt nu!).

 

Well, ingen mening att sura mer över det utan nu ska jag plocka undan frukosten/lunchen och sätta igång.

I vilken ände börjar jag?

 

Hoppas solen skiner på er också!

 

 

 

Kommentarer
Postat av: ida

ja det var nog lika bra, och de kände jag me. kände att jag inte ORKADE partaja även om jag var pepp tidigare. har så mkt o göra i helgen för jag ska iväg nästa så ...



hoppas ni får gjort så mkt som var tänkt, även om de blev en lite annorlunda förmiddag ! ;)

2009-11-21 / 13:53:09     URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad ska ni göra för mys ikväll? Står packning på schemat? :)

2009-11-21 / 17:34:30     URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?