Soon and very soon.


 

Onsdag morgon. Snart är helgen här igen! Skönt!

Behöver va ledig. Egentligen skulle jag behöva göra ABSOLUT INGENTING men det kommer inte på tal denna helgen. Har förbjudit Andreas att va seg och bakis på lördag. Dom ska nämligen ha lagfest på fredag.

 

För tillfället är mycket i mitt liv inne i en frustrationsfas. Otillfredställd.

Lägenheten är ett enda stort kaos och jag får ingen ro här.

Men det är bara 10 dagar kvar sen är vi på plats i Helsingborg och jag hoppas att det då ska börja klarna för mej.

På alla plan.

 

Hörreni! Ha en skön dag, så ska jag göra mitt bästa för att också ha det!

 

 

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

ja de mesta är nog slutsålt nu :( ska åka å kolla killens hockeymatch strax:) Du då? oh lagfest, då blir de vilt då :D

2009-11-18 / 17:23:48     URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?