Snabbfix sen ESC.


När jag och A kom hem från vår middagsdejt på McD la vi oss och vilade på sängen. Givetvis somnade vi båda till, fast vi bara skulle vila lite. Typiskt. Men vi behövde väl det. Nu har vi i alla fall tagit oss upp och jag ska fixa här lite snabbt (maybe, maybe blir det lite party hos mej imorgon och då måste här ju i alla fall se anständigt ut...) och sen ska vi titta på semifinal 2 i ESC. Även om Sverige inte är med och tävlar ikväll kan det va kul att titta på och kul att hört alla bidrag innan lördag då det är final.

Imorgon, direkt efter jobbet, åker Andreas till Stockholm. Han ska vara med och spela veterans-SM. Han blir borta hela helgen. Lite tråkigt, men jag funderar på att ta Sixten under armen och åka hem till mamma&pappa. Kanske finns det något snällt syskon som vill leka lite med mej på lördagkväll? ;)

Nehe, nu ska jag sätta fart. Hoppas ni har en skön kväll! Imorgon har vi underbara fredagskväll! Ljuvligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?