Sjunde maj tjugohundranio.


Sjuk.

Vaknade imorse och mådde ungefär som jag gjorde igår när jag vaknade. Då gick jag till jobbet men gick hem efter några timmar så idag stannar jag hemma hela dagen och hoppas på att lite mer vila och någon värktablett ska göra susen.
Det är så konstigt det här - hur många gånger önskar man inte att man kunde stanna hemma från jobbet och bara slappa. Men har liksom ingen lust att resa sej ur sängen utan vill bara ligga kvar, somna om och sen mysa resten av dagen.
När man sen är tvingad till att stanna hemma är det inte alls lika roligt och mysigt - här känns så tomt (Andreas är ju iväg och jobbar), det är inte roligt att titta på tv, eller film, eller läsa bok...inget känns så underhållande.

Well, jag ska försöka göra det bästa av det. Har en film kvar som jag inte sett (av som jag hyrde igår) så den ska jag titta på.
Tänkte också försöka orka med att diska lite. Måste också gå till Hemköp och handla frukost. Vi har ingen mjölk hemma och utan mjölk inget kaffe. Utan kaffe: ännu mer huvudvärk och DET vill jag undvika! :)

Ska nu ta på mej nått anständigt (eller är det okej att gå och handla i morgonrock? :p) och ta mej till Hemköp.
Hoppas ni får en härlig torsdag! Snart har vi helg igen! :)


Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Hej! Vad glad jag blev över din kommentar och vad glad jag blir när du skriver att det har blivit bättre! Även om man inte är på topp jämt, som du skriver, det är inte jag heller även om jag är på en hög topp jämfört med 1,5 årsen :)



Jag känner igen det där, att man vill vara hemma men sen när man är sjuk osv så "orkar man inget" direkt ändå och då är det inte lika kul.. Nu har jag dock inget arbete så jag är hemma i vilket fall! Krya på dig! Kram

2009-05-07 / 10:03:48     URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?