Nu: gonatt!


Ligger nerbäddad i sängen. Nej då, jag är inte sjuk. Bara sjukt trött och sömnig. Ska snart stänga av tv:n och släcka lampan och låta ögonen vila. Och imorgon kan jag sova huuuuur länge jag vill. Underbart!

Kvällen med Stefan blev mycket trevligt. Efter några glas på "Spisen" gick vi hem till Stefan som bor åt mitt håll och lyssnade på musik, drack cola och pratade. Sen följde han mej hem och det är bara typ en timme sen jag kom hem, men som jag skrev, så ligger jag redan i sängen.

Ska ringa Andreas och säga gonatt och sen slocknar jag.
Sov gott, babys! "See" yah tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Petra

Låter verkligen som att ni hade trevligt, du å Papi. Vi får göra ett nytt försök snart igen :)

2009-05-15 / 23:25:39     URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?