NU är det fredagskväll!


Hemma efter en dag på jobbet. Dagens har sprungit iväg och det gillar vi för det byder ju att man har roligt! :)
Nu står älsklingen och lagar mat till imorgon. Vi ska till Åhus och Andreas ska spela beachvolly och jag, ja, jag ska mest titta på och heja på honom! Hoppas det blir riktigt härligt väder för då är det ju hur härligt som helst att sitta bredvid och njuta!

Jag ska snart iväg. Emma och Janna flyttar idag till deras nya lägenhet mitt i stan så jag ska dit och kika en sväng. Får se vad det blir av kvällen! Men vet ju aldrig... :p

Hoppas ni har en skön kväll så hörs vi kanske under kvällens gång eller blir det inte förrän imorgon!
Puss&Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?