Lånar datorn en sväng.


Mycket tid övers har man inte när man är hos Andreas mamma. Det ska fixas, det ska åkas på utflykter, det ska lagas mat osv, osv. Men vi har  det trevligt!

För ut idag var ju vi iväg, jag och Andreas, på min först golfrunda, men ABSOLUT inte min sista! Det var verkligen jättekul!
Härligt att va ute och gå, kul att slå lite bollar (vissa slag blev faktiskt riktigt bra) och lite kul att tävla mot sej själv. Andreas kan jag inte tävla mot. Han är ju värsta proffset... ;)
Bästa hålet blev det 3 över par, på ett par i tre hål, och för att va en total nybörjare så är jag väldigt stolt!
Känns också väldigt kul att jag och Andreas har hittat ett gemensamt intresse som vi kan hålla på med tillsammans.

Nu ska jag ta och lägga mej på sängen en sväng och läsa lite. Är minsann lite sömnig.
Andreas ligger också så jag ska gå och göra honom sällskap.

By the way, så var 70-års kalaset igår väldigt trevligt! Andreas pappa visste inte att jag, Andreas och Niklas var här så han blev väldigt överraskad. Och det var ju det som var meningen! :)

Hoppas ni alla har det bra och njuter av solen, ledigheten och när och kära!

Kommentarer
Postat av: RIVETS

sv: ja det var ju bra det! :) det är bara lugnt sötnos!<3

2009-05-02 / 16:51:24     URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: RIVETS

sv: ja det var ju bra det! :) det är bara lugnt sötnos!<3

2009-05-02 / 16:51:25     URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: RIVETS

sv: åh va härligt!

2009-05-02 / 17:41:00     URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?