Eftermiddagen hos Sandra.




Lunchen hos Sandra blev som jag trodde, väldigt trevlig! När man inte setts på länge så finns det ju en del att ta igen.
Hennes söte son, som jag endast träffat en gång tidigare när han var några månader gammal, var först lite blyg men sen mjuknade han och ville sitta i mitt knä, leka och när jag skulle gå fick jag en puss och kram! Gullunge! ;)

När jag kom hem la ja med på sängen och läste. Somnade till en stund. Skönt! Men jag har också hunnit fixa en del här hemma bla diskat all disk. Skönt att få bort den. Dock fylls det ju på så snabbt igen. Jag vill ha en diskmaskin...!

Ikväll ska vi äta gott och mysa. Ska snart börja laga mat men just nu tittar vi på Vänner. Lika roligt varje gång! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?